Γλώσσα
2109242410 - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ
ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ B2B AREA

Οροι Αλλαγών & Επιστροφών Προϊόντων

Αλλαγή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Για επιστροφές εντός Ελλάδας οι οποίες θα γίνουν αποκλειστικά με την ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ(ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ) δεν επιβαρύνεστε τίποτα για την αποστολή του παλιού προϊόντος από εσάς προς εμάς, ενώ επιβαρύνεστε µε το ποσό των 5€ για τη μεταφορά του νέου προϊόντος από εμάς προς εσάς

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας.
Τα επιστρεφόμενα θα πρέπει να είναι άρτια, αχρησιμοποίητα και στις συσκευασίες τους για να γίνουν δεκτά.
Σημαντικό: Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.

Αυτό σημαίνει:

  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (µε την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα), χωρίς φθορές και σημάδια χρήσης
  • Η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, χωρίς φθορές, κολλημένα αυτοκόλλητα κλπ.
  • Να συνοδεύονται µε όλα τα έγγραφα µε τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο).
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Η επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο μια φορά.

Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή. Επιστροφές εκτός εγγύησης δεν γίνονται δεκτές.
Να σημειωθεί ότι όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας ενημερώστε μας έγκαιρα είτε για την αλλαγή είτε για την ακύρωση που επιθυμείτε τηλεφωνικώς στο 2109242410 (με αστική χρέωση απ’ όλη την Ελλάδα) ή μέσω email στο [email protected]

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Tecnomoto.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολήτότε η tecnomoto.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα  της εκ νέου αποστολής.
Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Ακύρωση Παραγγελίας 

 
(Δικαίωμα Υπαναχώρησης)

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Πριν την αποστολή του προϊόντος  και εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση παραγγελίας. Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210-9242410 κατά τις ώρες 09:00-18:00 Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή ή 09:00-16:00 Δευτέρα, Τετάρτη .
  • Μετά την παραλαβή του προϊόντος
    Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών των προς επιστροφή προϊόντων κλπ.Εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.
    Σε κάθε επιστροφή χρημάτων υπάρχει επιβάρυνση λόγω του κόστους των μεταφορικών. 
    Πιο αναλυτικά:

    1. Αν η αξία της παραγγελία σας ήταν χαμηλότερη από 100€, η χρέωση είναι 5€ για την επιστροφή του προϊόντος (μιας και έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά).

    2. Αν η αξία της παραγγελίας ήταν άνω των 100€, η χρέωση είναι 10€ (λόγω διπλών μεταφορικών, 5€ για την αποστολή και επιπλέον 5€ για την επιστροφή του προϊόντος).

Σημαντικές σημειώσεις:

  • Η αποστολή των δεμάτων προς εμάς, πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο με την ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη εταιρεία μεταφορών (εκτός της ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ), τότε το κόστος αποστολής επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς.
  • Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας στείλετε τον Τραπεζικό σας Λογαριασμό σε μορφή IBAN με email στη διεύθυνση [email protected].
  • Η επιστροφή του ποσού γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών.
  • Σε περίπτωση που ο Τραπεζικός Λογαριασμός σας, δεν ανήκει στην συνεργαζόμενη τράπεζα, πχ εθνική, τότε τα έξοδα του εμβάσματος (προμήθεια) επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.
Αν επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο τρόπο ή μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή του προϊόντος, σας επιστρέφουμε πίσω όλο το ποσό της αγοράς και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.

Άρνηση Παραλαβής Παραγγελίας

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, σας αποσταλεί και για προσωπικούς σας λόγους αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι 10€ (5€ για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς προς εσάς και 5€ για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς προς εμάς).
Θα ειδοποιηθείτε για τα παραπάνω, με αυτοματοποιημένο email & SMS.

Σε αντίθετη περίπτωση, που δεν υπάρξει ανταπόκριση από τη μεριά σας, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της.
Σημείωση: Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης έχει ήδη αρνηθεί 1 φορά την παραλαβή κάποιας παραγγελίας του και στο μέλλον επιθυμεί να παραγγείλει εκ νέου από το κατάστημά μας, οι επιτρεπτές μέθοδοι πληρωμής είναι: η τραπεζική κατάθεση, η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας και η χρήση PayPal. Η μέθοδος πληρωμής μέσω αντικαταβολής σε αυτή την περίπτωση δηλαδή, δεν είναι δυνατή.
Επιπλέον, εφόσον δεν έχει προηγηθεί οικονομική τακτοποίηση της προηγούμενης οφειλής (10€), το κόστος της νέας παραγγελίας προσαυξάνεται αυτόματα κατά 10€.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Οι επιστροφές χρημάτων θα εκδίδονται με την ίδια μορφή πληρωμής που πραγματοποιήθηκαν κατά την αγορά. Μόλις λάβουμε και επιθεωρήσουμε το προϊόν θα πιστώσουμε το λογαριασμό σας. Παρακαλώ επιτρέψτε 5-7 μέρες για την πίστωση στο λογαριασμό σας. Αν η πληρωμή έγινε με επιταγή, η επιταγή επιστροφής δεν θα εκδοθεί πριν από ~ 10 εργάσιμες ημέρες μετά την ημερομηνία αγοράς.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να επιστρέψουμε δασμούς, φόρους ή τις έξοδα αποστολής. Αγορές που υποβλήθηκαν με νόμισμα άλλο από το € (ευρώ) θα επιστρέφονται με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία.

Εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή σας ακόμα, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο πριν  η επιστροφή  φανεί στο λογαριασμό σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν ολοκληρωθεί μια επιστροφή .